Finnair on esimene lennufirma, kes pakub lisateenusete kombopakette
Finnair läks sel aastal üle uuele süsteemile, mis asendab vananenud tehnoloogia ja laseb klientidel pakette mugavalt osta.
„Meil on erakordselt hea meel olla kogu lennundustööstuses esimesed, kes on selle sammu astunud. Tulevikus annab dünaamiline toodete kombineerimine klientidele veel enam kontrolli ja valikuvõimalusi ning reisijad saavad tänu uuendusele personaalsemaid pakkumisi ja parema ostukogemuse,” ütles Finnairi digijuht Antti Kleemola. „Mul on rõõm öelda, et kliendid võtsid lahenduse juba lansseerimisel väga hästi vastu.”
Esimeses etapis saavad Finnairi kliendid osta lennupileti juurde soodsamalt korraga istmevaliku ja internetiühenduse. See pakett on esialgu saadaval valitud Euroopa riikides ning laieneb sügisel järk-järgult koguturule.
Tulevikus lisanduvad paketid, mis sisaldavad nii eineid, eelisjärjekorras teenindamist, käsipagasit kui ka lounge’i kasutust.
Finnair on hiljuti teinud mitmeid tehnoloogilisi uuendusi. 2025. aasta mais võttis Finnair esimese lennufirmana maailmas kasutusele tellimuspõhise süsteemi, mis erineb tavabroneeringutest (PNR) selle poolest, et kogu kliendi info – lennuandmed, teenused, eelistused ja isikuandmed – on ühes kirjes koos. See muudab protsessi lihtsamaks ja terviklikumaks ning tagab parema kliendikogemuse.