Estonian Air hakkab pakkuma check-ini teenust Skype’i kaudu
Internetipõhine videokõneteenus võimaldab reisijatel helistada Moskva Sheremetyevo lennujaama kasutades Skype’is “svo_checkin” kasutajanime. Videokõne ajal palutakse reisijal öelda oma perekonnanimi, lennuinfo ja edastada passi andmed. Kõne lõpus saab reisija printida välja oma pardakaardi.
“Meil on väga hea meel olla esimeste lennufirmade seas maailmas, kes hakkavad pakkuma sellist uut teenust, kasutades innovaatilist uut tehnoloogiat, et muuta meie reisijate elu veel mugavamaks ja reis sujuvamaks,” ütles Rauno Parras, Estonian Airi kommertsjuht. “Estonian Air loodab, et lennujaamade hulk, kus seda teenust pakutakse, kasvab peatselt veelgi.”
Lisaks uuele Skype’is check-ini tegemise võimalusele ja traditsioonilisele check-inile lennujaamas saavad Estonian Airi kliendid end lennule registreerida ka internetis Estonian Airi kodulehel ja lennujaamas check-ini automaate kasutades.
Viimase kahe aastaga on kahekordistunud inimeste hulk, kes teevad check-ini internetis või check-ini automaadis: 2009.aastal kasutas mainitud võimalusi vaid 11.5% reisijatest, aasta hiljem oli see hulk 19% ja sel suvel juba 21%. 37.5% kõikidest Eestisse reisivatest klientidest kasutavad iseteeninduse võimalusi. Kõige aktiivsemad check-ini automaatide kasutajad elavad Skandinaavias, kus neid kasutab 70% reisijatest.